❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

ღ♥ღبی تو من زنده نمانمღ♥ღ

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
ღ♥ღبی تو من زنده نمانمღ♥ღ

بی تو طوفان زده دشت جنونم
صیدافتاده به خونم
تو چه‌سان می‌گذری غافل از اندوه درونم؟
بی من از کوچه گذر کردی و رفتی
بی من از شهر سفر کردی و رفتی
قطره‌ای اشک درخشید به چشمان سیاهم
تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم
تو ندیدی...
نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی
چون در خانه ببستم،
دگر از پا نشستم
گوئیا زلزله آمد،
گوئیا خانه فروریخت سر من
بی تو من در همه شهر غریبم
بی تو، کس نشنود ازاین دل بشکسته صدائی
بر نخیزد دگر از مرغک پر بسته نوائی
تو همه بود و نبودی
تو همه شعر و سرودی
چه گریزی ز بر من
که ز کوی‌ات نگریزم
گر بمیرم ز غم دل
به تو هرگز نستیزم
من و یک لحظه جدایی؟
نتوانم، نتوانم
بی تو من زنده نمانم



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:18---21 فروردين 1391
سلام بار اولي كه وبلاگتو ديدم خيلي باحال و جالبه حالو هواي خاصي به آدم ميده دمت گرم.پاسخ:واسه چي آدرس وبت رو نذاشتي:-S

باران
ساعت20:17---21 فروردين 1391
سلام بار اولي كه وبلاگتو ديدم خيلي باحال و جالبه حالو هواي خاصي به آدم ميده دمت گرم.

باران
ساعت20:17---21 فروردين 1391
سلام بار اولي كه وبلاگتو ديدم خيلي باحال و جالبه حالو هواي خاصي به آدم ميده دمت گرم.

هيچكس
ساعت13:12---20 فروردين 1391
سلام بابا دمت گرم حال كردم كارت درسته خيلي خوشم اومد.پاسخ:چرا ادرس وبتو نذاشتي تا بيام

تنها
ساعت13:09---20 فروردين 1391
سلام وبت خيلي جالبه خيليم عاشقانه و دوستاشتني مرسي حال وهوامو عوض كردي.
پاسخ:چرا شما هم ادرس نذاشتي؟؟؟؟


اشکان
ساعت1:19---17 فروردين 1391
slm khaste nabashid vaghean romantik bodan hal kardam be manm sar bezaniya

sina
ساعت16:14---15 فروردين 1391
سلام. وبت بسیار دوست داشتنی و منحصر به فرده. از طریق لینک الکترونیک لینکت کردم. خیلی دوس داررم بیشتر بشناسمت. اینجا دنیا شلوغیه سینا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 13:11 |

قالب وبلاگ